qmail a uzivatele lokalni site

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Úterý Duben 26 11:51:44 CEST 2005

> Dekuji za radu. Ale nejak to porad nechce chodit. soubor rcpthost jsem
> doplnil o domeny ale furt to nic nedela. v logu /var/log/mail/info je ale
> hlaska typu:
> delivery 8: failure: Sorry,_no_mailbox_here_by_that_name._(#5.1.1)/
> a to se mi moc nelibi...
> ps dokumentaci nemam k dispozici nechal jsem hledat vse obsahujici PIC a
> taky mi neexistuje /usr/share/doc/qmail.

Pise vam,  ze neexistuje postovni schranka (mailbox) daneho jmena.

Poslete vetsi cast z toho logu.

Jinak aby qmail dorucoval, musi byt vytvoren unixovy uzivatel. pak tento
uzivatel ma adresu unix_uzivatel na mojedomena.cz
 domovskem adresari uzivatele by mel byt vytvoren maildir (adresarova
struktura do ktere se dorucuje zpusobem co mail to novy soubor)
a jeste by tam mel byt soubor .qmail ve krerem je napsano kde ma hledat
uzivatelsky maildir.
napriklad takto
obsah .qmail:
./Maildir/
vsimnete si toho lomitka na konci to tam musi byt.
Pak qmail dorucuje do adresare Maildir, ktery lezi v domovskem adresari
uzivatele.

Pokud budete mit nejasnost, jeste se ozvete (klidne soukrome)

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo