qmail a uzivatele lokalni site

Martin Urban anry na novapaka.com
Úterý Duben 26 12:33:23 CEST 2005

> Poslete vetsi cast z toho logu.

soubor v priloze.

> [...]
> uzivatel ma adresu unix_uzivatel na mojedomena.cz
>  domovskem adresari uzivatele by mel byt vytvoren maildir (adresarova
> struktura do ktere se dorucuje zpusobem co mail to novy soubor)
> a jeste by tam mel byt soubor .qmail ve krerem je napsano kde ma hledat
> uzivatelsky maildir.
> napriklad takto
> obsah .qmail:
> ./Maildir/
> vsimnete si toho lomitka na konci to tam musi byt.
> Pak qmail dorucuje do adresare Maildir, ktery lezi v domovskem adresari

cely problem mohl byt i v tomhle, ale nyni jsem u uzivatele v domovskym adr
vytvoril .qmail ale dela to porad to same. jeste jsem se tedy chtel zeptat
jak se onen uzivatel ma jmenovat. Jestli to ma byt:
uzivatel na mojedomena.cz
nebo jen
uzivatel
a ten zbytek dopise uz system...
muze byt pridelen do jedne skupiny s ostatnima (posta) nebo musi mit kazdy
svoji vlastni skupinu.
PS a taky by to mohlo byt tim ze pc se nejmenuje mojedomena.cz ale
mail.mojedomena.cz

> Pokud budete mit nejasnost, jeste se ozvete (klidne soukrome)

 Dekuji za snahu, urcite ji vyuziju.