pomer stran u filmu v DivX

Istvan Sobri mistvanisko na gmail.com
Středa Duben 27 11:36:04 CEST 2005

Jo, díky, to vím. Stačí napsat mplayer -aspect 4:3 film.avi a je to v
pohodě. Jde mi o to, aby se to zobrazovalo v poměru 4:3 v jakémkoli
přehrávači. Vím, není to nic důležitýho, ale chci si ten film vypálit,
tak bych to tak chtěl mít, kdybych to někomu pučil atd., aby se mu to
zobrazovalo správně.
ištván