pomer stran u filmu v DivX

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Středa Duben 27 12:07:08 CEST 2005

Istvan Sobri wrote:
> Jo, díky, to vím. Stačí napsat mplayer -aspect 4:3 film.avi a je to v
> pohodě. Jde mi o to, aby se to zobrazovalo v poměru 4:3 v jakémkoli
> přehrávači. Vím, není to nic důležitýho, ale chci si ten film vypálit,
> tak bych to tak chtěl mít, kdybych to někomu pučil atd., aby se mu to
> zobrazovalo správně.
> ištván

Hmm... rekl bych ze pomer stran se udava uz pri enkodovani do avi ne?

ilicz

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
GSM: +420 721 811 539