Zalohovani ones more

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Středa Duben 27 18:01:27 CEST 2005

On Wednesday 27 of April 2005 12:17, Jan Marek wrote:
> [...]
> - server na Linuxu, klienti pro Linux a Win
> - zalohovani centralne rizeno, ale s moznosti, ze si urcitou
>   predem definovanou akci vyvolaji klienti sami (napr. typu
>   'zazalohuj mi vsechny dokumenty')
> - zalohovani na pasky i na disk
> - granularita zalohovani na 1 soubor (IMHO nesplnuje bacula)
> - moznost vytazeni souboru i na jine misto, nez na kterem
>   byl zazalohovan
> - velmi vitana moznost disaster recovery (neni vsak nutnou
>   podminkou)
> - automaticke rotovani zaloh (napr full na pasku jednou tydne,

.
.
.
> Zdravi
> Jan Marek

Dd,

pokud nejsou podminkou nevyslovene pozadavky:
- OSS
- pokud mozno zadarmo
pak vsechno splnuji KOMERCNI programy Legato NetWorker ci ITSM (IBM Tivoli
Storage Manager)
Oba zminene znam a pouzivam. Ovsem je nutno predem upozornit, ze to vubec, ale
vubec neni lacina zalezitost. Takze rozhodnuti je spis na konkretni (i
financni) situaci.

Karel