ubuntu - spatne rozliseni po bootu

Pavel Novak lists na innuendo.cz
Středa Duben 27 15:58:18 CEST 2005

Zdravím,
instaloval jsem Ubuntu Hoary na jeden desktop, po instalaci ale naběhlo
gdm jakoby v nějakém rozlišení, které můj monitor nezvládá (totálně
rozlizlý obraz). Pomohlo přepnutí do konzole (Ctrl+Alt+F1) a zpět a vše
bylo ok. Já tam potřebovla stejně namísto 1024x768 jen 800x600 a po této
změně v xorg to již bylo ok i po restartu.

Jenže teď jsem si nainstaloval Kubuntu na notebook a mám stejný problém.
   Po nabootování do kdm mám zaser rozplizlý obraz dokud se nepřepnu do
konzole a zpět. Navíc když se poprvé přepnu do libovolné textové konzole
je to ok, když se ale přepnu zpět do grafiky (Alt+F7) a znovu do nějaké
konzole, vidím už jen černou obrazovku...

Předtím jsem měl na tom ntb Debian a tento problém se neprojevoval. Když
jsem zkousil nahradit modeline z debianího xfree nepomohlo to...
netušíte, kde je zakopán pes?

--
Pavel Novák

costra na php.net