ubuntu - spatne rozliseni po bootu

Jan Pokorny janpokorny na amazement.cz
Středa Duben 27 16:15:02 CEST 2005

Podobny problem se objevil u mne .. v gnome jsem zmenil tema gnome ..
gdm zustalo stejne ... po rebootu...gdm nemohlo nastartovat a ani do
terminalu jsem se nedostal...
vyresil jsem to pripojenim notebooku a prepsanim konfiguracnich souboru ....
ale kde je zakopan pes opravdu nevim ...
mozna to pomuze odhalit potize