Podařilo se Vám rozchodit Microtek ScanMaker 3600?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pátek Duben 29 14:03:10 CEST 2005

Zkusím to, ale myslím si, že modul "microtek" a "microtek2" určitě
nepodporují Microtek ScanMaker 3600, pro ten byl napsán backend sm3600
(http://sm3600.sourceforge.net/).

Jde o to, že nyní už je pouze libsane-sm3600.so a ne sm3600.ko jako takový.

Myslíte, že by mohlo pomoci toto? Rovněž vidím, že skener byl připojen
nebo odpojen, ale driver (nebo ta .so knihovna) se ne a ne natáhnout.
 >>> http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0503.0/1789.html <<<

Petr Novák
n_petr na seznam.cz