Podařilo se Vám rozchodit Microtek ScanMaker 3600?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Duben 29 16:24:43 CEST 2005

Dd,

On Fri, Apr 29, 2005 at 02:03:10PM +0200, n_petr na seznam.cz wrote:
> Zkusím to, ale myslím si, že modul "microtek" a "microtek2" určitě
> nepodporují Microtek ScanMaker 3600, pro ten byl napsán backend sm3600
> (http://sm3600.sourceforge.net/).
>
> Jde o to, že nyní už je pouze libsane-sm3600.so a ne sm3600.ko jako takový.
>
> Myslíte, že by mohlo pomoci toto? Rovněž vidím, že skener byl připojen
> nebo odpojen, ale driver (nebo ta .so knihovna) se ne a ne natáhnout.

no, musim rict, ze tomu uplne nerozumim...

Na jedne strane se hotplug snazi natahnout modul sm3600, coz bych
povazoval za jaderny modul k podpore toho HW. Ten by se ovsem mel
(dle vsech predpokladu) kompilovat s jadrem a mel by mit koncovku
.ko. Je mozne, ze se zkompiluje ke kernelu dodatecne (podobne
jako drivery ke GeForce kartam). Zkuste si ze sourceforge
stahnout ten tarball a podivejte se, co obsahuje a zda tam taky
nenajdete soubor s nazvem INSTALL nebo tak nejak...

Na druhe strane existuje pro sane knihovna cosi-sm3600.so nebo
tak nejak. Tuto knihovnu ale hotplug nema kam nahrat!!! Ta se
linkuje k sane. Na strankach projektu sm3600.sf.net jsem se
docetl, ze je scanner podporovan v sane a ze neni treba jaderny
modul (coz nechapu, ale treba sane ovlada neco jako Direct Access
to the Hardware(tm))...

Takze bych jeste vyzkousel spustit sane a podivat se, zda se
nepokusi bud scanner najit, nebo mu zkusit vnutit tento typ, zda
si ho najde pote...

To je ale asi bohuzel vse, co k tomu muzu rict...

> Petr Novák
> n_petr na seznam.cz

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,