Sprava vice instalaci programu

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Duben 29 14:45:49 CEST 2005

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
: Jan Kasprzak <mailto:kas na fi.muni.cz> wrote:
: > Subversion se mi nezda vhodne z toho duvodu, ze bych potreboval mit
: > z tech aplikacnich pocitacu pristupne master repository treba
: > pres ssh,
: > coz nechci. Idealni by bylo neco, co by fungovalo presne
:
: 	Nee, to je podminkou nutnou pro pocitac, který bude do repository
: nahravat zmeny nebo naopak ziskavat nejakou revizi, zadne jiné stroje to
: nepotrebuji, lze to libovolnym zpusobem hodit na jiny stroj, tam udelat
: upravy, az zjistim, ze to funguje si to zase zabalit a na nejakem stroji, na
: kterem je zase access to master repository to uploadnout.

	Zadani je ze chci opacny postup. Proste nechci na ten master
server mit z tech "klientu" povoleny ssh pristup. Tecka. Prinejhorsim
neco jako

server$ ssh -i .ssh/instalace1 instalace1.b.c.cz
instalace1$ rm -rf mojeaplikace.dist; cp -r mojeaplikace mojeaplikace.dist
instalace1$ cd mojeaplikace
instalace1$ ... nejake editovani ...
server$ ssh -i .ssh/instalace1 instalace1.b.c.cz \
	'diff -uNr mojeaplikace{.dist,}' | nejaky_verzovaci_system
server$ [ a pripadne jeste promitnout prave provedene zmeny do hlavni vetve ]

Proste ssh pristup z instalace na server nepotrebuji a nechci mit povoleny.

	Asi by stacilo umet dostatecne elegantne nahravat jednotlive
changesety na server pokud mozno s tim, jestli si je preji zaradit
do "spolecne" vetve (nebo rozkopirovat do vsech vetvi; podle toho jak
by to bylo organizovane) nebo ponechat jen v te jedne vetvi.

	Coz svn neumi (neumi changeset jako jednu samostatnou jednotku
ktera se kopiruje po siti).

[ K dalsim systemum: navrh na pouziti CVS nebo dokonce RCS beru jako
  dobry vtip. BitKeeper nemuzu pouzit kvuli licenci (nebo penezum :-). ]

-Y.

-- Yes. CVS is much denser.                                               --
-- CVS is also total crap. So your point is?             --Linus Torvalds --