Sprava vice instalaci programu

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Duben 29 15:06:05 CEST 2005

Jan Kasprzak <mailto:kas na fi.muni.cz> wrote:
> Proste ssh pristup z instalace na server nepotrebuji a nechci
> mit povoleny.

	Podminku akceptuji a byla zohlednena. Mozna se jen nechapeme.

> 	Asi by stacilo umet dostatecne elegantne nahravat jednotlive
> changesety na server pokud mozno s tim, jestli si je preji zaradit
> do "spolecne" vetve (nebo rozkopirovat do vsech vetvi; podle toho jak
> by to bylo organizovane) nebo ponechat jen v te jedne vetvi.

	v .svn je BASE verze, po checkout je "diff .svn/BASE BASE" prazdný.
Vezmeme-li obvyklou správu = z nějakého master důvěryhodného serveru se
dostaneme na instalační klienty, pak nám nic nebrání než instalační
upravenou sadu nahrát třeba na master (nikoli do repository, s tím to nemá
nic společného!) a teprve tam udělat commit vůči repository - základní
způsob by mohl být tak, že na instalačním serveru vyrobím pouze Diff oproti
BASE verzi - k tomu repository ani síť nepotřebuji (PODSTATNÁ změna
Subversion oproti CVS... - ostatně, už v design návrhu Subversion je plně
podporována situace - checkout, odejdu k moři nebo někam bez sítě,
__plnohodnotně__ pracuji (i s celým SCM systémem!) a až se dostanu k síti,
pouze provedu synchronizaci s master repository (update + commit) - zde
myslím CVS je na tom podstatně jinak) - a na zcela jiném stroji tento diff
budu aplikovat vůči konkrétní (=té samé) BASE verzi v repository.... - pouze
zde musí být propojení - a to třeba pouze ve smyslu lokálního systému
souborů.

> 	Coz svn neumi (neumi changeset jako jednu samostatnou jednotku ktera
> se kopiruje po siti).

	Nikdy jsem nepochopil, a bez mučení přiznávám, že jsem se ani
nesnažil, architekturu a způsob práce s BitKeeperem nebo obdobných
distribuovatelným SCM, nebylo třeba. Proto si nedovedu přesně představit
pojem changeset (ačkoli v KernelTraficu na to narážím furt:->) - domnívám se
však, že je to jiné pojmenování Diffu nad nějakou částí systému, kterou
potřebuji dostat na jiné lokace (a ta jednotka nemusí to být zrovna celý
projekt, adresář, ba ani soubor...)

	Nevylučuji ani variantu, že jsem naprosto mimo a vůbec jsem
nepochopil ideu zadání, pak se omlouvám za zničené elektrony:-).