3Com OfficeConnect Wireless 54Mbps 11g Compact USB Adapter - výsledek

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Pátek Duben 29 15:55:47 CEST 2005

Simon teithant o Re: 3Com OfficeConnect Wireless 54Mbps 11g Compact USB
Adapter:
> <provokace>
>   a pokud bude nebo inebude chodit nahlaste zpet at to
>   ostatni vedi taky -)))
> </provokace>

Takže stručné řešení: nekupujte to.

Sice se to dá (pravděpodobně) rozchodit přes ndiswrapper, ale to fungovalo
(možná, neměl jsem zrovna proti čemu to otestovat) jen jednou. Při dalších
pokusech mě obvykle tak po hodině přestalo bavit čekat, až iwconfig najde
rozhraní wlan0 a zase jsem to odpojil. Navíc po tu hodinu se system load
držel na 4 a výše[1], procesor pěkně hřál a spotřeba díky tomu utěšeně
stoupala. Tenhle stav se ostatně dal odstranit jen rebootem, protože modul
ndiswrapper nereagoval na rmmod (respektive jsem tak dlouho čekal na
provedení příkazu, až mě to přestalo bavit).

Víte někdo o nějaké USB WiFi kartě, která se v dnešní době dá koupit v
obchodě, a prokazatelně chodí pod linuxem, pokud možno s linuxovými ovladači?
Prohlížel jsem si hardware na abclinuxu, a nic takového jsem neobjevil...

[1]: Ne že bych chápal (i po přečtení getloadavg(3)) co to znamená. Ale asi je
to hodně, protože jsem pozoroval zpožděné reakce na klávesy a myš...

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F