Sprava vice instalaci programu

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pátek Duben 29 16:03:03 CEST 2005

Ahoj!

> 	Dalsi otazka je, jestli kdyz uz verzovaci system, tak jak ty
> lokalni rozdily udrzovat - mit pro kazdy stroj zvlast vetev a pri commitu
> do "spolecne" casti jeste navic delat merge do vsech vetvi? Nebo naopak
> mit jeden spolecny kod pro vsechny s tim, ze na ruznych mistech kodu
> budou konstrukce typu
>
> 	if (hostname eq 'a.b.c.cz') {
> 		# lokalni specialita pro a.b.c.cz
> 	}

Resit takove veci pres version control mi prijde zbytecne slozite,
neni lepsi v souborech lokalni speciality nejak oznacit (#ifdef etc.)
a pri instalaci je prohnat preprocesorem, ktery vybere ty spravne
kousky?

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/