Sprava vice instalaci programu

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Duben 29 21:12:30 CEST 2005

Martin `MJ' Mares wrote:
: Ahoj!
:
: > 	Dalsi otazka je, jestli kdyz uz verzovaci system, tak jak ty
: > lokalni rozdily udrzovat - mit pro kazdy stroj zvlast vetev a pri commitu
: > do "spolecne" casti jeste navic delat merge do vsech vetvi? Nebo naopak
: > mit jeden spolecny kod pro vsechny s tim, ze na ruznych mistech kodu
: > budou konstrukce typu
: >
: > 	if (hostname eq 'a.b.c.cz') {
: > 		# lokalni specialita pro a.b.c.cz
: > 	}
:
: Resit takove veci pres version control mi prijde zbytecne slozite,
: neni lepsi v souborech lokalni speciality nejak oznacit (#ifdef etc.)
: a pri instalaci je prohnat preprocesorem, ktery vybere ty spravne
: kousky?

	No, slozita na tom je ta "instalace". Je to v Perlu, takze v idealnim
pripade zadna instalace, ale upravy na miste primo v zivych souborech,
s okamzitou moznosti overeni. Preprocesor je v tomto pripade zbytecny
krok navic.

	Jeste takto: mym cilem neni primarne to, abych mohl nejak resit
ty specialnosti, ale spis abych mel ta data (nejlepe i dozadu v case)
zalohovana, a abych byl neprilis slozite schopen provest zmenu takovou,
ze ji muzu rozkopirovat na vsechny instalace (nebo na druhe strane
jen zmenu, ktera se tyka jedne z tech instalaci). A v teto fazi taky to,
abych mel prehled co kde je za lokalni modifikace.

-Y.

-- Yes. CVS is much denser.                                               --
-- CVS is also total crap. So your point is?             --Linus Torvalds --