Sprava vice instalaci programu

Michal Čihař michal na cihar.com
Pátek Duben 29 21:53:05 CEST 2005

On Fri 29. 4. 2005 21:39, Jan Kasprzak wrote:
> [...]
> : řešit celkem rozumně. Bude jedna branch "centrální", a po jedné pro
> : každou (odlišnou) instalaci. Změny v centrální pak půjdou snadno
> : zmergovat do těch instalačních (problémem není ani opačný směr).
> : Bude asi potřeba nějaký přístup z instalací na centrální repositář,
> : stačí read-only, pokud to není něco tajného, tak klidně http.
>
> 	Tomu bych se prave chtel vyhnout - nejlepsi by bylo, kdybych
> si na serveru mohl pres server dat scp instalace:/cesta/changeset
> /nekam a pak ten changeset lokalne commitnout, treba.

To by šlo samozřejmě taky (aspoň u Archu), ale to už je dost nepohodlné,
kdo to má ručně kopírovat, když to může pracovat samo? :-) I když z
toho jak to píšeš, mi připadá, že tenhle směr by Arch zvládnul v
pohodě, horší je opačný, tj. update instalací z centrálního repositáře,
i když to se dá celkem rozumně řešit pomocí mirrorování centrálního
repositáře na všechny instalace a tam pak lokální update.

> : Já bych to nejspíš řešil pomocí GNU Arch, které znám, ale tohle by
> : asi zvládl libovolný distribuovaný SCM. Pokud budeš chtít
> : selektivní výběr patchů pro přidání do centrální verze, tak by asi
> : byl lepší darcs.
>
> 	Hmm, na darcs jsem se jeste nedival. Podivam se.
> Ja ani tak nechci selektivni vyber patchu do centralni verze, ale
> spis selektivni vyber patchu ktere budu commitovat do "specificke"
> vetve, a jine zase do "globalni" vetve.

Záleží jak to chceš vyvíjet, ale je fakt, že takováhle věc se bude
vyvíjet spíš na instalacích než v centrálním repositáři. Cherry picking
(vybírání patchů) v Archu není moc dotažený, kdežto darcs to umí velmi
dobře (včetně závislostí patchů).

--
    Michal Čihař | http://www.cihar.com