Sprava vice instalaci programu

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Duben 29 21:39:56 CEST 2005

Michal Čihař wrote:
: připadá mi, že pomocí nějakého distribuovaného SCM by se to dalo řešit
: celkem rozumně. Bude jedna branch "centrální", a po jedné pro každou
: (odlišnou) instalaci. Změny v centrální pak půjdou snadno zmergovat do
: těch instalačních (problémem není ani opačný směr). Bude asi potřeba
: nějaký přístup z instalací na centrální repositář, stačí read-only,
: pokud to není něco tajného, tak klidně http.

	Tomu bych se prave chtel vyhnout - nejlepsi by bylo, kdybych
si na serveru mohl pres server dat scp instalace:/cesta/changeset /nekam
a pak ten changeset lokalne commitnout, treba.
:
: Já bych to nejspíš řešil pomocí GNU Arch, které znám, ale tohle by asi
: zvládl libovolný distribuovaný SCM. Pokud budeš chtít selektivní výběr
: patchů pro přidání do centrální verze, tak by asi byl lepší darcs.
:
	Hmm, na darcs jsem se jeste nedival. Podivam se.
Ja ani tak nechci selektivni vyber patchu do centralni verze, ale spis
selektivni vyber patchu ktere budu commitovat do "specificke" vetve,
a jine zase do "globalni" vetve.

-Y.

-- Yes. CVS is much denser.                                               --
-- CVS is also total crap. So your point is?             --Linus Torvalds --