Jak opravit partici s jfs

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Sobota Duben 30 20:10:59 CEST 2005

> Chce to trochu invence. Zkuste treba
> http://www.garloff.de/kurt/linux/ddrescue/

Rada je dobra.

Jenze nemam tak velky disk, abych zkopiroval obsah partice
100GB. A dd_recover ani dd_rescue mi neumozni kopirovat
jednotlive soubory. Me se jedna o nekolik desitek velkych
souboru od 250MB do 2 GB.

A dd_recover i dd_rescue jsou urceny pro zachranu dat z
vadnych disku. To neni muj pripad. Disk jsem zkontroloval
nastrojem vyrobce Maxtor. Udelal jsem plny read scan. Ani
jeden sektor neni vadny.

Je to jenom pokazeny souborovy system, nic vic.

Potrebuju nejakou radu dnes. Zitra rano budu muset ten disk
zprovoznit stujj co stuj, tzn. zformatuju dotycnou partici.

--
Milos Prudek