debian reinstall all

Pondělí Srpen 1 10:10:02 CEST 2005

Adam Pribyl <covex na bbs.cvut.cz> wrote:
> Povedla se mi takova nepekna vec. Pouzival jsem testing ale ted kdyz vysel
> stable, tak jsem si rekl ze vlastne stable je puvodni testing a kdyz to
> "upgrade"nu na stable tak by to melo byt bez problemu.

nemalo. testing sa totiz vyvija a pribudaju do neho nove baliky. Keby ste
zmenil 'testing' na stable prave v dobe ked bol sarge prehlaseny za stable,
islo by to korektne. Takto sa vam zrejme stalo ze mate mnoho balikov novsej
verzie ako su v stable.

> Tak jsem i ucinil, lec od te doby mi v systemu strasi. Zkousel jsem
> dist-upgrade na testing soucasny, lec zlepseni se nedostavilo. Jedine
> reseni me napada resintalovat vsechny baliky. Moc me nenapada jak to ale
> inteligentne udelat...

Zrejme musite ratat s tym ze niektore baliky budu downgradovane. Prakticky
vam viac neporadim, ked som naposledy skusil dotiahnut z distribucie nejaky
balik pricom som si rucne nahodil nejaky novsi, apt a dselect sa tvarili
akoby bol ten novsi k dispozicii a teda nedowngradovali pokial som rucne
nevynutil instalaciu starsej verzie.

Na druhej strane, tusim sa tu uz nejake rady na preinstalaciu vsetkeho
vyskytli.

"Where do you want to go to die?" [Microsoft]