debian reinstall all

Adam Pribyl covex na bbs.cvut.cz
Pondělí Srpen 1 11:08:35 CEST 2005

On Sun, 31 Jul 2005, Lubos Moscovic wrote:

> Adam Pribyl wrote:
>
> Zdravim,
> mohli by ste prosim Vas to "strasenie" trosku blizsie specifikovat?

Pokud kliknu v kterekoli aplikaci od mozilly na jakykoli soubor, aplikace
"prestane odpovidat", v kismetu mi nestartuje UI, portmap nejde
restartnout, find z bootclean scriptu si stezuje ze find nemuze mit
nejdriv -perm a pak -maxdepth... to je to co jsem zatim
stihl postrehnout a co mi vadi. Nikde nejsou zadne chyby, pred
"upgradem" zadny podobny problem nebyl, vzhledem k tomu ze se to upgradeovalo minimum
veci (bohuzel nevim jake, apt nema stale log udalosti), bude problem nekde
v tech updatech, jak zjistit kde, netusim.

Este jsem zkousel strace a vse konci asi takto:
bind(34, {sa_family=AF_INET, sin_port=htons(604),
sin_addr=inet_addr("0.0.0.0")}, 16) = -1 EACCES (Permission denied)
connect(34, {sa_family=AF_INET, sin_port=htons(111),
sin_addr=inet_addr("127.0.0.1")}, 16 <unfinished ...>

<unfinished> se vypise po ctrl+c.

Diky tomu jsem prisel na to ze po /etc/init.d/networking restart
se zda ze to funguje, coz je pokrok, presny duvod ale stale nevidim.

> Lubos "herrman" Moscovic

Adam Pribyl