upgrade z apache1.3+mod_perl na apache2+mod_perl

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Středa Srpen 3 08:34:50 CEST 2005

No tady je asi ten problem, v apache2 mi to napise:
/
v apache1.3 mi to napise:
/www/thumbnail.cz/www/members

Tedy 1.3 nastavi pwd na adresar v kterem je skript. Apache2 to nastavi na koren.
Otazka teda asi stoji takto:
Jak prinutit apache2, aby nastavoval cwd stejne jako apache1.3 ?

> 2) cim vlastne ten index.cgi spoustite? RegistryNG, RegistryBB,
> PerlRun ... ?

Prislusna pasaz z konfiguraku:

PerlModule Apache2
PerlModule ModPerl::Registry
<FilesMatch "\.cgi$">
       SetHandler perl-script
       PerlResponseHandler ModPerl::Registry
       Options +ExecCGI
</FilesMatch>

Momentalne tam jeste mam:
PerlModule      lib '/www/thumbnail.cz/www/members'
cimz mu nasilne podsouvam tu cestu, aby to fungovalo, ale to nepovazuji za ideal.

Mirek Suchy