upgrade z apache1.3+mod_perl na apache2+mod_perl

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Středa Srpen 3 10:19:47 CEST 2005

On Wed, Aug 03, 2005 at 06:34:50AM +0000, Miroslav Suchy wrote:

> No tady je asi ten problem, v apache2 mi to napise:
> /
> v apache1.3 mi to napise:
> /www/thumbnail.cz/www/members
>
> Tedy 1.3 nastavi pwd na adresar v kterem je skript. Apache2 to nastavi na koren.

Ano, takto se (nikoli Apache2, ale) ModPerl::Registry chova.

> Otazka teda asi stoji takto:
> Jak prinutit apache2, aby nastavoval cwd stejne jako apache1.3 ?

Neni to zalezitost Apache, je to zalezitost mod_perlu. Protoze se zda,
ze toto chovani je v mod_perlu 2 povazovano za featuru (tedy,
diskutovalo se o tom v roce 2003 a od te doby nedoslo k zmene smerem
k chovani a la mod_perl 1, takze tim to chovani bylo vicemene
kodifikovano), tak mozna bude nejjednodussi napsat si kratky handler,
ktery vezme $r->filename, spocita z neho dirname, a dat ho jako
PerlFixupHandler ...

> Prislusna pasaz z konfiguraku:
>
> PerlModule Apache2
> PerlModule ModPerl::Registry
> <FilesMatch "\.cgi$">
>        SetHandler perl-script
>        PerlResponseHandler ModPerl::Registry
>        Options +ExecCGI
> </FilesMatch>

... tak aby se to provedlo pred tim PerlResponseHandlerem.

> Momentalne tam jeste mam:
> PerlModule      lib '/www/thumbnail.cz/www/members'
> cimz mu nasilne podsouvam tu cestu, aby to fungovalo, ale to nepovazuji za ideal.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, large Web systems, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.