OT: Surdix, RouteHat a jine <|> k nasrani

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Středa Srpen 3 14:41:29 CEST 2005

On Wed, 3 Aug 2005, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> Uz nie. Kedysi mi to liezlo znacne na nervy a aj som to tusim dotycnemu
> vysvetlil. Mam pocit ze sa odvtedy zacal mierne krotit.

No, musim uznat, ze to kroceni jsem myslim take zaznamenal. A je docela
dobre mozne, ze po mem vylevu mi to uz bude asi taky ukradene.

> Ale je fakt, ze isty cas mi neustale (a casto nezmyselne) odkazovanie sa na
> jednu z tych distribucii dost dvihalo zlc.

Uff, jsem rad, ze to tak nekdo take citi(l). Diky.

Z.K.