OT: Surdix, RouteHat a jine <|> k nasrani

Josef Šmidrkal josef.smidrkal na mensa.cz
Pátek Srpen 5 00:21:05 CEST 2005

Zdenek SUTR Kaminski píše v St 03. 08. 2005 v 14:41 +0200:
> Uff, jsem rad, ze to tak nekdo take citi(l). Diky.

At si to tak take citi, nejsem proti opacnym nazorum (ba naopak - je to
zakladni element vyvoje...). Ale alespon se umi vyjadrovat slusne -
nenastval mne vas nazor, nybrz zpusob jak jste ho vyjadril.
Predstava, ze delam neco pro "komunitu", obcas na to upozornim kdyz
nekdo resi problem, ktery jsem uz nejen vyresil, ale i reseni
zjednodusil, a dostanu za to nadavky 4. cenove skupiny, mne docela
desi...
Omluvte tedy prosim pana Surdu, ze obcas upozorni na svou prospesnou
praci, a udelejte reklamu sami sobe - co jste vytvoril(i) vy, krome
spousty odpovedi druhu "RTFM" v predchozich threadech?
Ja, napriklad, nic neudelal, a tak alespon "nekydam" na praci druhych...

Smidra