VMware - pouze spusteni virtualniho PC bez nutnosti Xek

Damir ©poljarič admin na pcsvet.net
Středa Srpen 3 23:36:07 CEST 2005

Zdravim,
Mam takovy zajimavy problem :( Popisu to radeji cely
Na Linuxovem stroji (Debian 3.1) mi bezi vmware. Vsechno sem delal
vzdalene. Rozjel sem si KDE, VNC. VMware sem nainstaloval v pohode, i
nasledne Windows pod tim v pohode. Virtualni pc jsem byl nucen zvolit,
protoze pro danou serverovou aplikaci, kterou potrebuju neni verze pro
Linux. A ted jde o to, ze potrebuju, aby pri startu toho serveru
(fyzickeho serveru), se nastartoval virtualni pc s windows jako proces.
V konfiguraci vmware sem na to neprisel. Pritom jakysi vmware-serverd -s
-d tam bezi. Kdyz pouziju skript
/etc/init.d/vmware restart, tak jeden z procesu ktery to provede je i
Starting VMware virtual machines...

Virtualni PC se vsak nenastartuje :( Po startu jsem nucen, vzdy vlezt do
KDE a pres wmware ho spustit rucne. To je dost pracny pri kazdem rebootu
:-/ Myslel jsem si tedy, ze pro beh toho virtual PC - windows je potreba
aby permanentne bezeli Xka. Udelal sem takovy experiment. Spustil sem
Xka, pod tim Windows pod vmware .. Pak jsem program vmware zavrel,
ukoncil sem i xka .. A hle. Windows porad bezi (mam na nich vnc) :-D
takze je jasny, ze to nemusi bezet s xkama. Mrknul sem se jakej je to
proces pod kterym to bezi:

/usr/lib/vmware/bin/vmware-vmx -C /virtual/Windows 2000 Server/Windows
2000 Server.vmx -@ ""

Kdyz vsak chci po startu serveru pres tento proces virtualni stroj
nahodit tak to zahlasi:

 VMware GSX Server Error:
The command line specifies more than one configuration file.
NOTE: To run the user interface, use vmware and not vmware-vmx
Usage information for vmware-vmx follows

Usage: vmware-vmx [<flags>] [configfile]
where <flags> are:
 -s name=value set variable NAME to VALUE
 -q exit at power off
 -x power on when program starts
 -X as -x, also go to full screen mode
 -v print program version

Press "Enter" to continue...

Kdyz sem si to precetl poradne, prisel sem na to ze nemam pouzit vmware-vmx, ale pouze vmware..a tam mi to hlasi:
Gtk-WARNING **: cannot open display:

:( Nevite nekdo jak spustit virtualni stroj vmware bez nutnosti spousteni Xek?

Budu moc rad za kazdou radu. Diky
Damir Spoljaric

Damir  ©poljarič
ąéfredaktor PC Svět.net