VMware - pouze spusteni virtualniho PC bez nutnosti Xek

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek na upce.cz
Středa Srpen 3 23:55:28 CEST 2005

Mam GSX server a spoustim virtualni stroje bud pres WWW nebo pres
klienta na spravu serveru. Jinak se mi 'zvedaji' automaticky po restartu
hostitelskeho systemu.

Nepochopil jsem z tveho dotazu, zda mas Workstation nebo GSX reseni:

- workstation se mi nepovedlo pustit bez X (ale uz je to dlouho co jsem
s tim zapasil)

- GSX s tim nema problem

Vaclav Dusek