VMware - pouze spusteni virtualniho PC bez nutnosti Xek - VYRESENO

Damir ©poljarič admin na pcsvet.net
Čtvrtek Srpen 4 03:50:56 CEST 2005

Takze sou prave 4 rano a konecne se to podariilo..
staci pouze nahodit virtual Frame buffer:
Xvfb :1 -screen 0 1280x1024x16 &

a pak uz jen:
vmware -l -x "/virtual/Windows 2000 Server/Windows 2000 Server.vmx" --
-display 127.0.0.1:1 &

Pokud se s tim taky nekdo perete, tak doufam, ze Vam to pomuze..

Damir Spoljaric

Damir  ©poljarič
ąéfredaktor PC Svět.net
www.pcsvet.net