VMware - pouze spusteni virtualniho PC bez nutnosti Xek

Damir ©poljarič admin na pcsvet.net
Čtvrtek Srpen 4 00:07:50 CEST 2005

Je to GSX (i kdyz asi poradne nevim co to znamena), kazdopadne je to GSX
:-) .
Napisete mi teda jak lze virtualni stroje (wokna) nahazovat po rebootu?
automaticky to totiz nejde :(
Diky,
Damir Spoljaric

Damir  ©poljarič