linuxové browsery a nepísmenná písma (barcode)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 4 10:18:25 CEST 2005

Dne středa, 27. července 2005 10:42 Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>
napsal(a):

> On ten čárový kód se ani neukáže, místo něj ukážou helvetiku. Zatímco jiné
> řezy písem se zobrazí správně. Browseru je jedno, kolik znaků má kód,
> nehledě na to, že nám libovolnou délku všechny čtečky přečtou.

Ehm... No... Ani byste neřekli, ale ten linux je už skoro jako wokna. Včera
večer jsem po dlouhé době zase jednou vypnul pecku, ráno zapnul... A čárové
kódy jedou. Reboot tedy pomohl. Asi konqueror potřeboval úplně skončit... Ale
že to neukazovala ani mozilla, kterou používám jen jednou za X týdnů...?

--

                        Jaroslav Lukesh