linuxové browsery a nepísmenná písma (barcode)

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Srpen 4 11:13:20 CEST 2005

Dd,

On Thu, Aug 04, 2005 at 10:18:25AM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:

> Ehm... No... Ani byste neřekli, ale ten linux je už skoro jako wokna. Včera
> večer jsem po dlouhé době zase jednou vypnul pecku, ráno zapnul... A čárové
> kódy jedou. Reboot tedy pomohl. Asi konqueror potřeboval úplně skončit... Ale
> že to neukazovala ani mozilla, kterou používám jen jednou za X týdnů...?

ze by restart fontserveru? Nebo X-ek?

>                         Jaroslav Lukesh

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,