RE: linuxové browsery a nepísmenná písma (barcode)

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Srpen 4 11:57:43 CEST 2005

Jaroslav Lukesh <mailto:lukesh na seznam.cz> wrote:
> je pro mě to samé co restart pecky, prostě přijdu o některé
> otevřené věci (či
> o pozice v dlouhých dokumentech)  a musím všechno poukládat.

	Nemohu za to, že zřejmě si ten OO načte písma z důvodu rychlosti
(ona to není triviální operace) na začátku a pak dle toho funguje... MS
Office myslím fungují v dnešní době stejně, jednou jsem taky skřípěl zuby...

> Jen dodávám, že mozilla (MDV2005LE + updaty) ten čárkový kód
> neukáže a to ani
> po restartu. Další důvod proč ji nepoužívat..

	Jen jestli to nebude tím, že Mozilla taková písma nepodporuje =
řekne si FontServer o patřičná písma a jiná ignoruje... ale tomu bych
nevěřil, spíše věřím tomu, že buď ten barcode font musíte přenést via HTTP a
Mozille povolit použití user-defined fontů nebo využít třeba ten typ fantasy
a přenastavit ho na ten barcode...