linuxové browsery a nepísmenná písma (barcode)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 4 11:48:01 CEST 2005

Dne čtvrtek, 4. srpna 2005 11:13 Jan Marek <jmarek na jcu.cz> napsal(a):

> ze by restart fontserveru? Nebo X-ek?

No ono to ihned fungovalo v kwrite (jo, bylo to srandovní, mít na obrazovce
místo textu čárkový kód), OOorg,..., ale konqueror ani mozilla nic. Přidání
písma zajišťuje mandrakí utilita a přidané písmo funguje ihned po přidání,
tedy restart XFS je (aspoň si to myslím) v režii MDK. Restart Xek a session
je pro mě to samé co restart pecky, prostě přijdu o některé otevřené věci (či
o pozice v dlouhých dokumentech)  a musím všechno poukládat.

Jen dodávám, že mozilla (MDV2005LE + updaty) ten čárkový kód neukáže a to ani
po restartu. Další důvod proč ji nepoužívat..

--

                        Jaroslav Lukesh