Nefunkcna textova konzola (CTR+ALT+F1 - F6) vo Fedora Core 4

Freddie John xtrollo na lycos.com
Pátek Srpen 5 08:49:47 CEST 2005

Ahojte,

Mam mensi problem vo FC4. Rad by som prepol do niektorej z textovych konzol (prostrednictvom klaves CTRL+ALT+F1 - F6). Pri stlaceni tejto trojkombinacie, vsak nevidim ziadnu textovu konzolu iba prazdnu ciernu obrazovku. Po stlaceni CTRL+LAT+F6 sa dostanem naspat do window managera. Prelistoval som uz zopar for, ale nenasiel som riesenie mojo problemu. Preto sa obraciam na Vas, mozno niekto mi poradi ? :-)

Budem vdacny za akukolvek pomoc, ktora to pomoze vyriesit

vdaka

NEW! Lycos Dating Search. The only place to search multiple dating sites at once.
http://datingsearch.lycos.com