Nefunkcna textova konzola (CTR+ALT+F1 - F6) vo Fedora Core 4

Alexej Sveshnikov svesh na seznam.cz
Pátek Srpen 5 09:32:31 CEST 2005

Freddie John wrote:
> Ahojte,
>
> Mam mensi problem vo FC4. Rad by som prepol do niektorej z textovych konzol (prostrednictvom klaves CTRL+ALT+F1 - F6). Pri stlaceni tejto trojkombinacie, vsak nevidim ziadnu textovu konzolu iba prazdnu ciernu obrazovku. Po stlaceni CTRL+LAT+F6 sa dostanem naspat do window managera. Prelistoval som uz zopar for, ale nenasiel som riesenie mojo problemu. Preto sa obraciam na Vas, mozno niekto mi poradi ? :-)
>

> Budem vdacny za akukolvek pomoc, ktora to pomoze vyriesit
>
> vdaka

Jakou mate grafickou kartu? Jaky ovladac pouzivate v X? Pouzivate framebuffer
na konzole?

Alexej Sveshnikov

PS. Napriklad, to je casty problem s framebufferom na nvidia kartach.