Nefunkcni tiskarna NEC Silentwriter2 60P

Petr Pokluda pokluda na silesia.cz
Pátek Srpen 5 09:19:20 CEST 2005

  Vazeni,

  nam maly problem. Pro znamou, jejiz firmu jsem prevedl na Linux
(MDK10.2) potrebuji rozchodit tiskarnu NEC Silentwriter2 60P. Je to
laserova tiskarna s PostScriptem 1 a 2MB RAM. Pod WIN (98,XP) funguje
bez mrknuti oka precizne, ale nejsem ji schopen rozjet pod MDK10.2.
Je nainstalovan CUPS, vyzkousel jsem ruzne PPD soubory (z
www.linuxprinting.org), ale tiskarna, na rozdil od tisku z WIN, sype
akorat nesmysly. Mam podezreni, ze je neco s konverzi PS3 na PS1, ale
nejsem si jist, protoze nekdy vytiskne cca 1-2 cm testovaci stranky z
Linuxu a potom vytuhne. Pri odeslani tiskove ulohy se tvari, ze ji
prijima, ale nic nevytiskne...
  Nechce se mi ji vyhodit, protoze ma vytisknutych jen cca 6000 stran a
mam k ni uplne novy toner...

OS: Win98SE, WinXP Pro  tisk O.K.
OS: Suse9.1, MDK10.2    netiskne, anebo textove retezce
PC: Intel Cel 2,6GHz, 512MB RAM, 120G HDD
Tiskarna: NEC Silentwriter2 60P, PS1, 2MB RAM

--

  S pozdravem

  Petr Pokluda
  pokluda na silesia.cz