Nefunkcni tiskarna NEC Silentwriter2 60P

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Srpen 5 09:28:47 CEST 2005

Dd,

On Fri, Aug 05, 2005 at 09:19:20AM +0200, Petr Pokluda wrote:
> [...]
> akorat nesmysly. Mam podezreni, ze je neco s konverzi PS3 na PS1, ale
> nejsem si jist, protoze nekdy vytiskne cca 1-2 cm testovaci stranky z
> Linuxu a potom vytuhne. Pri odeslani tiskove ulohy se tvari, ze ji
> prijima, ale nic nevytiskne...
>   Nechce se mi ji vyhodit, protoze ma vytisknutych jen cca 6000 stran a
> mam k ni uplne novy toner...
>
> OS: Win98SE, WinXP Pro  tisk O.K.
> OS: Suse9.1, MDK10.2    netiskne, anebo textove retezce
> PC: Intel Cel 2,6GHz, 512MB RAM, 120G HDD
> Tiskarna: NEC Silentwriter2 60P, PS1, 2MB RAM

te pameti mate malo. Vzhledem k popisu na linuxprinting.org Vam
doporucim, abyste se bud pokusil rozsirit pamet, nebo snizil
rozliseni, nebo tiskl PCL-kem s pomoci driveru vyjmenovanych zde:

http://www.linuxprinting.org/show_printer.cgi?recnum=NEC-Silentwriter2_S60P

> --
>
>   S pozdravem
>

>   Petr Pokluda