OT: Surdix, RouteHat a jine <|> k nasrani

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Pátek Srpen 5 14:07:22 CEST 2005

On Fri, 5 Aug 2005, Jaroslav Lukesh wrote:

> zcela vazne prosim pana Surdu, aby tu paticku do podpisu zase pridal. Clovek
> kdyz hleda to jeho distro a zrovna si nemuze vzpomenout jak se jmenuje jak
> autor, tak distro, projede poslednich par mailu a najde ho. Takhle to hledat,
> je fakt temer nemozne. Zrovna nedavno jsem ho hledal vyse popsanym zpusobem.

Proti propagaci v paticcne nic nemam, naopak.

<vtip>
No vzpomenout si na pana Surdu a nezvpomenout si na Shurdix je docela
zvlastni ;-)
</vtip>

Nemam nic proti Shurdixu, kolikrat jsem se do nej i podival a dokonce z
nej i misty cerpal.

> To, ze se nekomu nelibi reklama na NEKOMERCNI produkt, v NEKOMERCNIM
> maillistu, je jen jeho vlastni omezenost.

Spatne jste mne pochopil. Nemam nic proti tomu, kdyz nekdo
provadi reklamu na svuj nekomercni produkt v nekomercnim prostredi.

Rozdil, ktery mezi nami je, je v hranici toho, kdy je reklama vtirava
ci nevtirava. Nic vic, nic min. Plno lidi zde prezentovalo svuj produkt,
ale stalou reklamu si tu dela(l) snad jen pan Surda.

> Je to jako mit v paticce podpisu odkaz na svoje stranky, coz se zde
> praktikuje a presto ze jsou mnohdy ryze komercni, nikomu nevadi.

Ono to snad i do paticky muze patrit, ze... Ona paticka je vlastne reklama
vlastni osoby a veci, ktere s tim souvisi. Kdyz bude v tomto pripade
shurdix jen v ni, tak mi to nebude vadit VUBEC.

Z.K.