OT: Surdix, RouteHat a jine <|> k nasrani

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Srpen 5 14:27:55 CEST 2005

Dne pátek, 5. srpna 2005 14:07 Zdenek SUTR Kaminski <sutr na valachian-labs.com>
napsal(a):
> <vtip>
> No vzpomenout si na pana Surdu a nezvpomenout si na Shurdix je docela
> zvlastni ;-)
> </vtip>

no vsak uz nebude dlouho trvat a i vam se to nude stavat...

> Rozdil, ktery mezi nami je, je v hranici toho, kdy je reklama vtirava
> ci nevtirava. Nic vic, nic min. Plno lidi zde prezentovalo svuj produkt,
> ale stalou reklamu si tu dela(l) snad jen pan Surda.

> Ono to snad i do paticky muze patrit, ze... Ona paticka je vlastne reklama
> vlastni osoby a veci, ktere s tim souvisi. Kdyz bude v tomto pripade
> shurdix jen v ni, tak mi to nebude vadit VUBEC.

hmmm... tak to vam doporucuji shlednout napriklad konferenci zope-db, jak na
veskere pripojovani databazi jeden nejmenovany z egenix neustale doporucuje
svuj produkt, ikdyz existuji jine a free nastroje (a lepsi, ten jeho je jen
na ODBC - a ne vsechno je vhodne pres odbc tlacit kdyz to jde primo).
Nejvetsi sranda byla, kdyz jsem mu napsal, at mi poskytne zkusebni licenci
(dle instrukci na webu), ani neodpovedel, tak me ma rad ;-)

pravda, nedavno me utrel, na woknech ma prime pripojeni na mssql nejaky maly
problem, lec v pouzitem konektoru se dotycna konstrukce stejne nepouziva,
takze je to  jedno.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux