Server nahle zacal prijimat pakety, ktere mu nepatri

Stanislav PETR stanislav.petr na hosting90.cz
Pátek Srpen 5 14:09:43 CEST 2005

Dne pátek 05 srpna 2005 11:58 Stepan Roh napsal(a):
> [...]

Vzhledem k tomu, ze se modem (pokud mate ten samej co ja - cerna "ploutev" od
Motoroly) chova jako bridge, mel by propoustet "jen" pakety s vasi cilovou
MAC adresou. Takze se zkuste tcpdumpem podivat, jestli je to spravne, pokud
ne, zkuste ten modem restartovat. Pokud to nepomuze, zkuste zkontrolovat,
jestli neni Vase sitova karta v promiskuidnim modu (tim by si o to "pozadala"
sama, ale je mi divny, ze by tomu ten modem vyhovel).

--
Stanislav Petr
Hosting90 s.r.o.