Syslog-ng + panic kernelu

Pátek Srpen 5 16:05:02 CEST 2005

On Fri, 5 Aug 2005, Petr Bravenec wrote:

> kleknul mi jeden ze serverů na kernel panic. Na obrazovce mi zbyl pouze
> konec výpisu bez možnosti se podívat zpět a na disku nebylo samozřejmě
> nic, protože server stopnul sync. Chtěl jsem se zeptat, jestli má smysl
> pro takový případ nastavovat syslog-ng, aby posílal výpisy na jiný stroj
> [...]

Pokud se ten vypis nezachoval v lokalnim logu vytvarenem normalnim
syslogem, tak je pravdepodobne, ze by se ho nepodarilo ani odeslat na jiny
pocitac.

Na takove veci je nejlepsi 1. seriova linka, 2. neco specialniho v jadre,
co dokaze tak nejak prezit i kernel panic (neco jako treba ten zmineny
lkcd).