Syslog-ng + panic kernelu

Petr Bravenec pbravenec na solartec.cz
Pátek Srpen 5 20:00:29 CEST 2005

Pavel Kankovsky napsal(a):

>Pokud se ten vypis nezachoval v lokalnim logu vytvarenem normalnim
>syslogem, tak je pravdepodobne, ze by se ho nepodarilo ani odeslat na jiny
>pocitac.
>
>Na takove veci je nejlepsi 1. seriova linka, 2. neco specialniho v jadre,
>co dokaze tak nejak prezit i kernel panic (neco jako treba ten zmineny
>lkcd).

Sériová linka mě napadla jako první. Nevím, kterého výrobce napadlo
ještě dříve, že sériového portu na PC netřeba :-(

Já vyzkouším ten log a ze všeho nejraději si budu přát, aby mě podobná
událost
více nepostihla. Mám podezření, že se na tom podepsala vyšší teplota
těchto dní
a momentální zatížení procesoru.

pb.

--