Webova administrace mailserveru

Damir ©poljarič admin na pcsvet.net
Pátek Srpen 5 18:30:26 CEST 2005

Celkem pekna aplikace pro postfixe je postfixadmin .. Ma vse co
popisujete a postfix si myslim je take velice kvalitni postovni server,
mozna lepsi nez vami zminovani a umi pracovat s mysql databazi (jak
postfix, tak postfixadmin), takze vysledna webova aplikace je celkem
pekne udelana.

Damir Spoljaric

Damir  ©poljarič
ąéfredaktor PC Svět.net