Webova administrace mailserveru

Ondrej Tuma konference na webjet.cz
Sobota Srpen 6 09:28:11 CEST 2005

Zdravím,

qmail nepouzivam, takze nevim jiste, ale urcite existoval nejakej
balicek ktery toto delal, mam pocit ze se k nemu dalo doklikat prez web
qmailu.

--
Ondrej Tuma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)

www.blackmouse.biz       www.radioakropolis.cz            hash.webjet.cz
ICQ: 107760454          JABBER: mcbig na jabber.cz   MSN: ondra.tu na atlas.cz