zalohovani a nova media

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Úterý Srpen 9 17:25:37 CEST 2005

Pekny den ;o)

Libor Chocholaty wrote:

>A kdyz firma uz neexistuje? Kolik firem prezije 50 let? Pojistovna
>vsechna data ma, ma si je zalohovat sama a neobtezovat s tim danove
>poplatniky. Btw. nevite jaky je postih za to, kdyz to nebudu tech 50 let
>archivovat? Nebo by se hodil maly pozarek? :-)

No zakon to hovori jasne, prax je horsia ;o) Ale verim tomu ze keby sa
do toho niekto "obul" nasiel by sa clovek
co by za to bol zodpovedny. Problem je v tom, ze sa na to kolektivne
kasle. Ale skuste si za 30-40 rokov
ked pojdete do dochodku zohnat papier, ze v rokoch 2004-6 ste dva roky
robili u firmy XXX. A to sa bude az potom
clovek divit, ze stretne obrovsky problem!
Ale u nas (SR) vymysleli "novinku" - neviem ako sa to presne vola, ale
kazda firma musi mat archivacny poriadok
a vsetko podla neho (schvaleneho myslim Statnym archivom) archivovat. A
urcite veci zaniest do archivu...
Ten zakon ide do absurdit - napr. archivacia kompletnej firemnej posty
vratane jej oznacovania a evidencie...

Vlado