zalohovani a nova media

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Srpen 10 01:20:42 CEST 2005

Vladimir Rengevic wrote:
> Co sa tyka spolahlivosti zaloh na flash diskoch a podobnych pamatovych
> mediach je dobre si uvedomit, ze ukladame
> informacie do nabiteho kondenzatora (vpodstate). Takze ak sa zace
> naboj stracat prideme aj o data.
Ja znam ruzne HW, kde v pametech EEPROM (taky kondenzatory) je program
ulozen uz vice jak 15 let. Ale to jsou jeste stare poctive pameti ze CCCP
(Sovetsky svaz - pro ty mladsi) :-)))

> Co sa tyka CD palime zalohy na CDcka
> od nejakeho 97. roku a archiv zakaziek sa pouziva
> dost casto a az na 2 CD z momentalne skoro 700 precitame vsetko. Co
> sme zistili ako nespolahlive je zalohovanie na DVD.
> Ale to moze zasvisiet aj od medii...
No ja mam 13 let stare diskety, ktere jsou dodnes citelne a nakdy z krabicky
zcela novych musim hned 2 vyhodt, protoze nelze naformatovat ani specialnim
programem.
Take kvalita CD sla dolu spolecne s jejich cenou. U DVD je to podobne.
Jen me proste zajimaji prakticke zkusenosti s elektronickymi nosici dat
(mysleno ty flash a podobne).
Jenze on to asi nikdo na dlouhodobejsi ukladani nepouziva, co? Takze
zkusenosti asi stejne nebudou.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz