squid farma

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Úterý Srpen 9 18:43:19 CEST 2005

Jaroslav Lukesh wrote:
> Jaky jste tam mel filesystem? Byl to Ext3? s ext3 mam podobnou zkusenost s
> libovolnou aplikaci (pry to uz nedela - presneji existuje jiste nedefaultni
> nastaveni pri kterem jsou prodlevy max kolem sekundy, ale pred 2 lety mi to
> delal, proto jsem zacal pouzivat xfs).

Ano, mam tam ext3. Ale nemyslim, ze by za to mohlo. Jednak tento problem v zadne
jine aplikaci nepozoruji. Druhak mam na podobnem stroji (se stejne nastavenym
fs) mnohem vetsi adresarovy strom nez ma squid s podobne velkymi soubory a nic
takoveho tam nepozoruji, takze si myslim, ze je to problem squid. Mozna by v
tomto pripade pomohlo mit vice disku a na kazdem zvlast diskd. Ale v tomto
stroji mam jenom jeden disk.

Miroslav Suchy