squid farma

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Srpen 9 20:51:33 CEST 2005

Dne úterý, 9. srpna 2005 18:43 Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz> napsal(a):

> Ano, mam tam ext3.

ha, trefa!

> Ale nemyslim, ze by za to mohlo. Jednak tento problem v
> zadne jine aplikaci nepozoruji. Druhak mam na podobnem stroji (se stejne
> nastavenym fs) mnohem vetsi adresarovy strom nez ma squid s podobne velkymi
> soubory a nic takoveho tam nepozoruji,

to jeste nic neznamena, ja taky nic normalne nepozoroval, dokud jsem na tom
stroji nezacal delat svym obvyklym zpusobem (priznavam se bez muceni, ja a
muj sef jsme schopni vytizit jakkoli vykonny system na maximum - proto mi sef
odsunul pracoviste domu abych mu na serveru neprekazel). Malem me kolega
tenkra omejval a drzel abych nerozsekal dalsi klavesnici. To si pak clovek
velmi dobre pamatuje.

> takze si myslim, ze je to problem
> squid.

ano, ve sve podstate je to problem squida; squid tak jak je, je optimalizovan
pro praci s ext2 8-)

> Mozna by v tomto pripade pomohlo mit vice disku a na kazdem zvlast
> diskd. Ale v tomto stroji mam jenom jeden disk.

ne, nepomohlo. Dejte squidovi ext2 partition.

--

                        Jaroslav Lukesh