zalohovani a nova media

Martin Och martin na och.cz
Středa Srpen 10 08:43:56 CEST 2005

---------- Original Message -----------
From: Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>
To: linux na linux.cz
Sent: Tue, 9 Aug 2005 14:09:32 +0200
Subject: Re: zalohovani a nova media

> To jste elektrikar? ZIPka zdechla na magneticke pole nebo vibrace. Kdyz nekomu
> o neco jde, tak ma zalohovat na vice zpusobu. Pri rentgenovani spis zdecha
> elektronika. Mel si to nechat v tom notebooku, ty nerentgenuji (jen musite
> predvest funkcnost).

Mno, nevim, ale pokud jsou letistni rentgeny safe do 1000ASA, pak silne pochybuji,
ze za ztratu dat ze ZIPek mohl onen rentgen.

Osobne jsem zalohoval taky fotky na CD (HAMA Mobile Datasafe II),
a i kdyz masinka tvrdila, ze backup 100%, tak jsem pri nahodne kontrole CD
zjistil, ze tam je kulovy... Proc? To absolutne netusim.
Takze jsem vypalil znovu a tentokrat tam data byla.

IMHO zalohovat na MO nebo DVD a to na co nejkvalitnejsi, a asi pomalou rychlosti.
Jenze jakou ma zivotnost MO nebo DVD, i kdyz bude ulozene v idealnich
klimatickych podminkach? Vi to nekdo?

Chjo.

--
Martin Och