Rozbita VG s PE stripem

Petr Klíma qaxi na seznam.cz
Středa Srpen 10 12:58:31 CEST 2005

Mam problem ... :-) (ale taky zalohu ...)

udelal jsem si LVM VG z nekolika partition na nekolika discich
pojmenoval jsme ji vg_00
na ni jsem si udelal nekolik LV

/dev/vg_00/lv_var_spool on /var/spool type ext3 (rw)
/dev/vg_00/lv_opt on /opt type ext3 (rw)
/dev/vg_00/lv_opt_data on /opt/data type ext3 (rw)

potud vse OK

jenze potom jsme spatne sahnul do disku (mocny a nic neodpoustejici DD)
a premaznul jsem cast partition na ktere byl PE z vg_00

samozrejme cast FS ktera lezela na tom PE je v cudu ... (byl to
/var/spool a zadna sluzba ktere by tam ukladala dulezita data nebezela ...)

tuhle cast jsme odpojil

ostatni FS na VG jedou OK, ale asi jen do rebootu ...

Jak ale opravim tu VG ? Lze to?
# vgdisplay
   Couldn't find device with uuid 'IQgrvV-3dwQ-sY1P-vpsv-iF5A-Ezfg-JcUKCR'.
   Couldn't find all physical volumes for volume group vg_00.
   Volume group "vg_00" doesn't exist

    Petr Klíma

    e-mail:  qaxi na seznam.cz