Wine problem s Lotus Notes a prilohama

Michal Vymazal blabla na secunet.cz
Středa Srpen 10 16:50:48 CEST 2005

Zdravim
Mne to dela take a to s temito verzemi:
libwine1-20040213-3mdk.i586.rpm
wine-20040213-3mdk.i586.rpm

lotus Notes klient 6.5.1 anglicky
Nedelaji to vsak vsechny zpravy, ale jen nektere.
Chybku jsem zatim neidentifikoval, ale tipuji to na "necistou"
spolupraci mezi wine a LN klientem. Pokud ovsem psal LN klienta tentyz
clovek, co psal instalator LN klienta, pak tipuji na chybu v LN klientovi.

--
Michal Vymazal
vymazal at secunet tecka cz