HW pro Linux - laptop

Miroslav Maiksnar ml na mixi.cz
Čtvrtek Srpen 11 09:17:26 CEST 2005

Dne út 9. srpna 2005 12:06 oak na yo.cz napsal(a):
> Dobrý den,
>
> můžete potvrdit bezproblémovost či naopak reportovat problémy pro
> následující HW?
>
> * jde o notebook Fujitsu-Siemens Amilo M3438

Mam sony vaio s4hp, je mensi, ale konfigurace docela podobna (jako u vetsiny
novych notebooku).

> * grafika *GeForce Go 6800* 256MB DDR1

Binarni ovladace od nvidie a nemate problem. Teda pokud nejste GPL extremista,
pak byste problem mel ;o)

> * LCD 17"TFT *WXGA+* - podpora rozlišení 1440x900? Kde případně
> najdu správné "modeliny"...

x.org by to melo umet rovnou, pro xfree muzete zkusit
http://www.google.com/search?q=xfree+modeline+1440x900

> * Chipset: *Intel 915PM+ICH6M*, built-in:

Na tehle kombinaci s kernelem 2.6.11 mi obcas nenasel CD-ROM, 2.6.12 bez
problemu.

> o Built-in 56K, V.92 fax modem
> o 10/100/1000 Mbps LAN

To se lisi vyrobce od vyrobce, ja mam napr. intela. Doporucuju kontaktovat
distributora pro podrobne specifikace.

> o Integrated Wireless LAN (WLAN) solution 802.11 b/g:
> Intel® PRO/Wireless 2200BG

Bez problemu, ovladace jsou na http://ipw2200.sourceforge.net/, lepsi
distribuce budou mit balicky (napr. debian)

> o audio

Z kombinace chipsetu bych si tipnul na Intel HDA. Ovladace jsou v jadru az od
verze 2.6.12, ale protoze jsou hodne nove, maji jeste par much (nejde ovladat
hlasitost PCM, nefunguje mute apod.). Ale pro beznou praci jsou v pohode
pouzitelne.

Mixi